Wanita Berisi Adalah Wanita Yang Paling Sempurna. Lepas Ini Tak Perlu Perlu Takut Kalau Berat Badan Naik Lagi.

Oleh: Zuzu Yasmine

Orang perempuan ini sanggup kawal makan malah diet kaw-kaw sebabnya nak dapatkan badan yang kurus serta berat badan yang ideal. Malah ada juga yang sanggup ambil supplement yang membahayakan kesihatan hanya kerana nak kurus je.

Tapi kalau yang bersenam, serta jaga makan sebab nak badan sihat itu rasanya tak ada masalah. Tapi kalau sampai seksa diri sebab nak kurus ini yang perlu membimbangkan sebenarnya.



Tahukah anda bahawa lelaki lebih memandang wanita yang bersisi dan menganggap bahawa wanita ini adalah yang sempurna.

Kebiasaanya wanita tidak suka berbadan berisi atau gempal, ini kerana bagi mereka memiliki bentuk badan yang kurus adalah idaman setiap wanita. Adakah anda tahu bahawa 70% lelaki sangat suka dengan wanita yang lebih berisi!

Bagi mereka, memiliki pasangan yang terlalu kurus sangat membosankan dan nampak tidak menarik. Wanita berbadan berisi lebih sedap mata memandang dan jika sudah menjadi pasangan halal, wanita sebegini memang seronok jika dipeluk!



Satu kajian telah dilakukan dan mengatakan bahawa bentuk badan wanita yang paling sempurna menurut kajian adalah yang memilki ketinggian 168 cm, size dada 99 cm, pinggang 63 cm dan pinggul 91 cm.

Menurut kajian dari University of Texas, para saintis mengatakan, wanita bertubuh sempurna juga dikatakan lebih subur. Badan sebegini tidaklah terlalu gemuk tetapi berisi. Jangan salah anggap pula ya, berisi bukan bermaksud gemuk yang keterlaluan, tetapi badan berisi yang tidak terlalu kurus dan nampak lebih ‘sihat’.

Tak payah nak diet kaw-kawa atau senam bagai nak rak dah lepas ini. Sebabnya berisi itu sempurna tapi kalau anda mempunyai berat badan berlebihan silalah diet, jaga pemakanan dan bersenam ya!

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen